Τρίτη 10 Μαΐου 2022

Η αγάπη της μάνας

Για τη γιορτή της μητέρας που γιορτάζουμε κάθε χρόνο τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου, θα μπορούσα να σκεφτώ μερικές δεκάδες παιδικών βιβλίων που έχουν σχέση με τη μαμά και την μητρότητα. Ίσως γιατί τα παιδικά βιβλία είναι η μητέρα που γαλουχεί, αναθρέφει και μεγαλώνει με αγάπη ένα παιδί. Όμως θα μιλήσω για αυτό το ένα και πανέμορφο που διάλεξα να έχω στη βιβλιοθήκη της μικρής μου και να της το διαβάζω όταν θέλω να της πω πως δεν πρέπει να έχει ποτέ καμία αμφιβολία για την αγάπη μου. Κάθε φορά που οι τύψεις κερδίζουν τη σκέψη επειδή την μάλωσα, φώναξα, δεν κατάφερα να με συγκρατήσω και αντέδρασα υπερβολικά καταφεύγω σε αυτό το βιβλίο.

Το βιβλίο "Αγάπη μου" είναι πολύ αγαπητό βιβλίο γιατί λέει ακριβώς αυτό που θα ήθελα να της πω, ότι την αγαπώ κάθε μέρα και για πάντα γιατί είναι το παιδί μου αλλά ποτέ δεν θα μου ανήκει. Ο μικρός Παύλος αντί για φιλί καληνύχτας ρωτά τη μαμά του αν θα τον αγαπά για πάντα και η μαμά του λέει το μυστικό της που δεν είναι άλλο από την καθημερινή και παντοτινή αγάπη της για το παιδί της.

Αυτή η απέραντη σαν ουρανό αγάπη που τρέφει η μάνα για το παιδί που σαν χαστούκι μου τάραξε τη ζωή μόλις στον υπέρηχο είδα ένα μικρό σποράκι να φυτρώνει μέσα μου. Είναι αστείο να γιορτάζει η μάνα μια φορά το χρόνο σε μια κάποια γιορτή της μητέρας. Κάθε μέρα γιορτάζουμε και νικάμε τους φόβους μας, τις ανησυχίες μας, τις ενοχές μας και τον εαυτό μας τον ίδιο.

Το βιβλίο μας έρχεται από τη Γαλλία από τη συγγραφέα Astrid Desbordes και της εικονογράφου Pauline Martin στα ελληνικά κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κόκκινο που λέγεται ότι εδρεύουν στην Καλαμάτα αλλά περισσότερο εδρεύουν κάπου στο Παρίσι. Το φοβερό δίδυμο Desbordes-Martin έχει εκδώσει και άλλα βιβλία με τον ίδιο ήρωα που θα ήθελα να τα έχω όλα γιατί όλα είναι ο Παύλος της πρώτης ιστορίας που διαβάσαμε.

Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι ιδανικό δώρο για μανούλες περισσότερο για πρόσφατες μανούλες για τη γιορτή της μητέρας ή για τη μέρα που έγινε μητέρα. Είναι ό,τι πιο γλυκό έχω στη βιβλιοθήκη μου αφιερωμένο στην κόρη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: