Τρίτη 27 Απριλίου 2021

Ένα διαφορετικό βιβλίο

Ένα διαφορετικό βιβλίο έτυχε να πέσει στην αντίληψη μου εξαιτίας της προώθησης του εκδοτικού οίκου Κίτρινο Πατίνι ή εξαιτίας της αγάπης που του έδειξαν όσοι το αγόρασαν και έχουν μικρά και ακόμη μικρότερα παιδιά από εμένα. Λόγος για το βιβλίο "Όπως εγώ! Ένα βιβλίο για ζωάκια και παιδάκια" της συγγραφέας που μας χαμογελά στην τελευταία σελίδα με το όνομα Κρινιώ Παππά.

Διαφορετικό γιατί δεν είναι παραμύθι, δεν είναι ιστορία, δεν έχει την τέχνη της εικονογράφησης που με αφήνει άφωνη τώρα τελευταία, δεν είναι ούτε βιβλιοπαιχνίδι για μικρά χεράκια. Είναι κάτι άλλο που δύσκολα συναντά κανείς σε χάρτινο. 


Περιέχει αληθινές φωτογραφίες και συγκρίνει ζωάκια και παιδάκια. Ακόμη κι εγώ απορώ με τις ομοιότητες που έχουμε με τα ζώα. Μπορεί άραγε το μωρό κοτοπουλάκι να ακούσει τη μαμά του μέσα στο αβγό και μάλιστα να ξεχωρίσει τη φωνή της αφού βγει από αυτό; Δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω. Οι άνθρωποι έχουν πολλά κοινά με τα ζώα. Οι άνθρωποι είναι ίδιοι μεταξύ τους όσες διαφορές και να έχουν εξωτερικά. 

Τόσο απλό αλλά τόσο μεγάλο. Μου δίνει μια αφορμή, τώρα που είναι ακόμη 2 χρονών, να της πω ότι πρέπει να σεβόμαστε και να κατανοούμε όλους τους ανθρώπους μα και όλα τα ζώα γιατί όλοι το μόνο που θέλουμε είναι να ζήσουμε.

Πολύ γλυκό βιβλίο με πολύ αληθινές φωτογραφίες με όμορφα ζωάκια και ακόμη πιο όμορφα παιδάκια που αγκαλιάζουν, κουρνιάζουν, σκαρφαλώνουν και γελάνε. Στις τελευταίες σελίδες υπάρχουν πολύ χρήσιμες μοντεσσοριανές δραστηριότητες. Είναι κατάλληλο  για μωράκια από 6 μηνών μέχρι αρκετά μεγαλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: