Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Κερδίζω και χαρίζω


Χαίρομαι σαν μικρό παιδί όταν κερδίζω σε βιβλιοδιαγωνισμούς. Παίζω φανατικά σε όλους με μόνο στόχο να μου φέρει ο ταχυδρόμος έναν κίτρινο φάκελο που θα περιέχει ένα βιβλίο. Σαν να ξεκινάει καλύτερα η ημέρα όταν στην είσοδο της πολυκατοικίας με περιμένει ένα βιβλιοδώρο. Πρόσφατα κέρδισα από τις @selides2015 και τον ολόφρεσκο εκδοτικό οίκο Χάρτινη Πόλη ένα βιβλίο για πολύ μικρά παιδιά με τον γλυκό τίτλο «Ένα χασμουρητό για καληνύχτα». Την επόμενη μέρα το είχα στα χέρια μου, το ξεφύλλιζα και χάζευα την υπέροχη εικονογράφηση. Όσο γλυκός είναι ο τίτλος και το εξώφυλλο, τόσο είναι και το εσωτερικό του βιβλίου. Όπως όλα τα μικρά ζωάκια του πλανήτη ετοιμάζονται για ύπνο καθώς πέφτει η νύχτα, έτσι κι αυτό το βιβλίο προετοιμάζει το μωρό σας να βρεθεί στην αγκαλιά του Μορφέα, με την υπογραφή πιστοποιημένης σύμβουλου ύπνου για παιδιά, εξ Αμερικής βεβαίως βεβαίως. 

Καθώς το βιβλίο είναι για πολύ πιο μικρά παιδιά από εμένα, σκέφτηκα να το δωρίσω στη βιβλιοθήκη για να κοιμηθούν καθώς τους το διαβάζουν όσο πιο πολλά παιδιά γίνεται! Κι έτσι μπήκε στα ράφια του παιδικού τμήματος και περιμένει τους γονείς των μικρών αναγνωστών μας.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΧΑΡΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΑ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΜΟ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΕΧΩ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ. ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΣΕΧΩ ΑΡΚΕΤΑ ΤΙ ΑΓΟΡΑΖΩ, ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΝΟΜΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΑ, ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΛΙΚ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΠΡΟΤΙΜΏ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ ΠΟΤΕ. ΣΟΦΙΑ

librarian είπε...

Καλημέρα Σοφία. Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι. Τυχερή η βιβλιοθήκη που είναι κοντά σου και δέχεται τις δωρεές σου! Για να λέμε και του στραβού το δίκαιο είναι και κάποιες βιβλιοθήκες-αποθήκες με υπαλλήλους που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα που αρνούνται να δεχτούν δωρεές, ωχαδελφιστές δημόσιοι υπάλληλοι βλέπεις.