Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Άνθρωποι που ξέρουν να ονειρεύονται και να τολμούν (2)

Συνεχίζοντας να ενθουσιάζομαι με τον Βιβλιόκηπο της Άννας στη Ζίτσα Ιωαννίνων αφιερώνω μια δεύτερη ανάρτηση προσκαλώντας να στείλουμε όσο πιο πολλά βιβλία μπορούμε για τη δημιουργία αυτού του εναλλακτικού βιβλιοπωλείου που εμένα μου μοιάζει περισσότερο με βιβλιοθήκη.
Μια αληθινή βιβλιοθήκη φτιαγμένη με αγάπη.
Σε επικοινωνία μου με την Άννα, μου ανέφερε την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία μπορούμε να στείλουμε τα βιβλία που δεν θέλουμε εμείς αλλά σίγουρα θα θέλουν εκείνοι.


Στην ιστοσελίδα της καμπάνιας προστέθηκαν νέες πληροφορίες και φωτογραφίες με τα ράφια των βιβλιοθήκων που σιγά σιγά γεμίζουν και εγώ να ευχηθώ να ξεχειλίσουν!
Υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για παιδικά βιβλία, γεγονός που θεωρώ πολύ εφικτό γιατί όσοι έχετε παιδιά καταλαβαίνω ότι καθώς αυτά μεγαλώνουν μένουν τα παλιά βιβλία που ίσως να μην χρειάζονται πια. Σίγουρα χρειάζονται σε ένα μέρος που μπορούν να τα διαβάσουν κι άλλοι.
Βιβλία μπορούμε να στείλουμε εκτός του ταχυδρομείου και μέσω του κτελ για Ιωάννινα επικοινωνώντας πρώτα με την Άννα στο email zitsabookgarden@hotmail.com ενημερώνοντάς την για την αποστολή ώστε να γνωρίζει το πότε να τα παραλάβει .
Για όσους προτιμούν το κλασικό ταχυδρομείο η διεύθυνση είναι:
Άννα Έλλις
Βιβλιόκηπος
Ζίτσα - Ιωαννίνων
44003

Μη ξεχνάτε: Τα βιβλία είναι για να τα μοιραζόμαστε και για να διαβάζονται από πολλούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: