Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Μπλογκοπαιχνίδια


Ζήλευα τόσο καιρό που παίζατε και εγώ δεν μπορούσα. Μου άρεσε γιατί ο ένας καλούσε τον άλλον και γινόταν μια αλυσίδα που ένωνε. Όλοι διαφορετικοί αλλά όλοι έχουν κάτι να πουν, κάτι να γράψουν, κάποιος να διαβάσει. Δε χρειάζεται να φωνάξω. Έχω λέξεις να γράψω.
Και να 'μαι τώρα εδώ να μπορώ να παίξω. Και βέβαια Roadartist θα ανταποκριθώ, με μεγάλη χαρά, στο πρώτο μου παιχνίδι που κάνει τον κύκλο του.
Εφτά αλήθειες; Υπάρχουν; Για να σκεφτώ...
Ναι.
Μου αρέσει να περνάω ώρες πολλές ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου και να μην κάνω τίποτα. Κι αν έξω βρέχει ακόμα καλύτερα.
Ο σκύλος μου. Ένα σπίτι χωρίς κατοικίδιο μου φαίνεται άδειο, ίσως και κρύο.
Να έχω λεφτά για να μπορώ να φεύγω, να ταξιδεύω.
Κι όταν δεν έχω να έχω βιβλία, πώς θα ζούσα χωρίς αυτά;
Οι φίλοι μου. Ακόμα κι όταν δεν τους βλέπω ξέρω ότι υπάρχουν και ησυχάζω.
Κι αλήθεια τι θα έκανα αν δεν υπήρχαν αυτές οι Κυριακές για να πάω σινεμά;
Να μαθαίνω για να γίνομαι καλύτερη, μήπως και στο τέλος μάθω κι εμένα.
Είπα εφτά;
Πείτε κι εσείς τώρα για να μου φύγει η αμηχανία.
Elli που είσαι και μ' αφήνεις μόνη μου; Κάποιος από τα κουσούρια, που είστε ρε παιδιά; Κοπρόγατα που είσαι και δε μας γράφεις πια; Περαστικέ έχεις παίξει; Χαράλαμπε κάτι μου λέει ότι το τελευταίο βιβλίο που μετέφρασες θα πάει πολύ πολύ καλά, Μπουκόφσκι είναι αυτός, καιρός για παιχνίδι τώρα... Αλέξανδρε παίζεις σε παιχνίδια χωρίς φωτογραφίες που μας κάνουν να ζηλεύουμε;

6 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πότε πρόλαβες να αναρτήσεις και δυο posts καπάκι??

Λοιπόν..αυτά τα παιχνίδια είναι οτι πρέπει για να ξεκουράζεις το μυαλό σου κ να φτιάχνεις τη διάθεση, να ξεφεύγεις.. Επίσης μαθαίνεις πράγματα κ για τον άλλο.... Κάποιος είχε πει πως "μπορείς να ανακαλύψεις περισσότερα για ένα άτομο σε ώρα παιχνιδιού παρά με μια συζήτηση".. το πιστεύω αυτό..
Μου άρεσε που την αποδεκτηκες με χαρά τη πρόσκληση, δεν ήξερα αν θα ήθελες να παίξεις..

Λοιπόν στα του παιχνιδιου τωρα..

"αρέσει να περνάω ώρες πολλές ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου και να μην κάνω τίποτα"

Και εμένα μου αρέσει..αυτές οι ώρες της νωχελικότητας.. που ηρεμείς, και συγκεντρώνεσε, διχως αγχος.. και μπορεις να διαβασεις βιβλια, να ζωγραφισεις, να κανεις οτι εσυ θες.. και οντως αν βρεχει εξω κ εσυ εισαι στο σπιτι, πολύ πιο όμορφο..

Ταξίδια..ναι..

Βιβλία..Μιας και το έφερε η 'συζήτηση'.. πως αγοράζετε τόσα βιβλία?? Απορία ..
;)

Σε ευχαριστώ πολύ για την τοσο ομορφη αποδοχή της πρόσκλησης.. να σε ξανακαλέδω δηλ;;; ;))

καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

Alexandros είπε...

Γεια σου librarian!

Θα παίξω. Αν και νοιώθω αρκετά άβολα να γράφω ή να μιλάω για μένα... Καλό βράδυ!

librarian είπε...

Μη ξεχνάς Roadartist ότι είμαστε δύο εδώ. Να μην έπαιζα; μα γιατί;
Το τίποτα το απόλυτο μ'αρέσει πολύ, με ξεκουράζει, με ηρεμεί και νομίζω ότι ξέρω να το κάνω πολύ πολύ καλά.
Βιβλία, ναι πολλά βιβλία. Αγοράζουμε αγοράζουμε! Και μη ξεχνάς ότι πάντα μπορείς να βρεις σε πολύ καλές τιμές ή και να δανειστείς.
Και βέβαια να μας ξανακαλέσεις!

Κι εμένα μου έφερε λίγη αμηχανία Αλέξανδρε αλλά κατά βάθος έχει πλάκα. Είναι διαφορετικό και πάντα έχω λίγο χρόνο για κάτι άλλο.

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα σε όλους.

Roadartist είπε...

Και εγώ νιώθω αμηχανία..
... ;)

Ναι συγνώμη, απλά έχει τύχει να τα 'πούμε' περισσότερο εμείς..γι'αυτό..

Αλλάζω τότε και το link σε voltoules.. Kαλό σας βράδυ!

κοπρόγατα είπε...

διάβαζα το μπλογκ του nautilo και διαβαζω το πρωτο σου σχολιο και ανακαλυπρω οτι ενοιξες το μπλογκ. και εγω μολις σημερα το "πηρα χαμπάρι" ντροπή μου! Καλως ήλθες παντως και χαιρομαι πολυ που 8α σε διαβάζω!

librarian είπε...

Είχες εξαφανιστεί γι'αυτό.
Χαίρομαι που επέστρεψες ανανεωμένη.
Να περνάς να σε βλέπουμε!